שת"פ בין YouTube, וורנר ושברולט לערב השנה החדשה

כשהשנה החדשה תידפוק על דלתנו - יצלצלו פעמוני YouTube בגרסות שונות של שירים של האמנים המצליחים בעולם. בנוסף חברת המוסיקה, Warner Music, תציג סרטונים מהופעות ערב השנה החדשה ברחבי העולם און ליין
דנה פרידלנדר |

אתר הסרטונים הביתיים המצליח, YouTube, בשיתוף פעולה עם חברת המוסיקה המובילה בעולם, Warner Music Group Corp, הודיעו היום כי הם יוצאים למסע פרסום בו הם יציגו את הספירה לאחור לקראת ערב השנה האזרחית החדשה בעזרת ענקית הרכב, חברת שברולט.

מסע הפרסום יציג את חגיגות השנה החדשה כפי שהן מתקיימות מסביב לעולם, בנופים שונים,בתרבויות שונות. כל זאת ע"י סרטונים שיעלו אחת לשעה מכל העולם, מניו זילנד ועד לוס אנג'לס.

כשהשנה החדשה תידפוק על דלתנו - יצלצלו פעמוני YouTube בגרסות שונות של שירים של האמנים המצליחים בעולם באתרים שונים. בנוסף חברת המוסיקה, Warner Music Group Corp, תציג סרטונים מהופעות ערב השנה החדשה ברחבי העולם און ליין.

יוצגו סרטים מהטירוף הניו-יורקי בטיימס סקוור, מההופעות בלוס אנג'לס ואפילו מהופעות סטאנד אפ שיצולמו במיוחד לערב זה ברחבי העולם.

"ערב השנה החדשה הוא חג סובב עולם, כך גם חברת שברולט שמוכרת מכוניות ומשאיות ביותר מ-120 יעדים מסביב לעולם, כך שאנו מאוד שמחים לקחת חלק בבמה סובבת העולם של חברת YouTube. להציג את השוני בין התרבויות ואת הסוגים השונים של חגיגות השנה החדשה", כך אמר Ed Peper, מנכ"ל שברולט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה