ארה"ב: קניות החג ברשת שברו שיא של 100 מיליארד דולר

בשבוע שלפני הכריסמס הצרכנים בזבזו כ-38% יותר מאשר בתקופה המקבילה אשתקד. בדירוג עשרת אתרי הקמעונאות של תקופה זו,ניתן למצוא את אתר אמזון, יהוו, דל, וול מארט, ויקטוריה סיקרט ועוד
דנה פרידלנדר |

מכירות הקמעונאות ברשת האינטרנט געשו ועלו בתקופת החגים הנוכחית. בפעם הראשונה מאז ומעולם המכירות ברשת יעברו את הסכום האגדי שעומד על 100 מיליארד דולר לשנה כולה.

הצרכנים ביזבזו השנה על קניות ברשת כ-26% יותר - מדובר ב-56 הימים שלפני ה-26 לדצמבר 2006 ובהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. המספרים המוצגים אינם כוללים קניות של חבילות נופש, טיסות וטיולים.

בשבוע שלפני הכריסמס הצרכנים בזבזו כ-38% יותר מאשר בתקופה המקבילה אשתקד. זאת לפי נתונים שהעבירה חברת הסקרים הדיגיטלים, comScore Networks.

Gian Fulgoni, נשיא חברת comScore Networks, אמר כי "הצרכנים מבצעים רכישות בימים האחרונים שמבטאות את האמונה שלהם בשוק הקמעונאות שמתבססת על היכולת של הקמעונאים לתת שירות של "לארוז ולקחת" את ההזמנות, להביא את הזמנות הלקוחות עד פתח ביתם ובזמן המיועד - עד הכריסמס.

חברת comScore Networks דירגה את עשרת אתרי הקמעונאות שהכניסו הכי הרבה כסף בתקופה זו, בינהם ניתן למצוא את אתר אמזון, יהוו, דל, וול מארט, ויקטוריה סיקרט ועוד..

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה