מי עדן משיקה מסלול יולדות בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

מציעה "מתנת לידה" - חבילת שירות חודשיים ללא תשלום; הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצים המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט
שרות Bizportal |

מי עדן, החברה המובילה את תחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף הפונה לנשים שזה עתה ילדו ומציעה מתנת לידה, הכוללת שכירת בר מים חמים וקרים, 2 כדי מים ושירות "מי עדן עד אליך" למשך חודשיים - ללא תשלום.

יצויין, כי המבצע מיועד להורים לתינוקות עד גיל שנה ובהצגת תעודת לידה.

הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, עולה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל בערוצים המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט.

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "ההחלטה לפנות באופן ממוקד לקהל היולדות הינו מהלך אסטרטגי איתו בחרה מי עדן לפתוח את שנת 2007. אנחנו מבינים שעם כניסת תינוק חדש למשפחה, נושא פתרון המים הקבוע הופך להיות אקוטי. בין אם התינוק ניזון מהנקה ובין אם מתחליף חלב, המים הופכים להיות מצרך נדרש והזמינות של מים המתאימים לתינוקות ולנשים מניקות, כמו המים המינרליים הטבעיים של מי עדן בשירות "עד אליך", הינה נדבך חשוב המקל על היולדת ועל בני משפחתה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה