למה מי אתם? משרדי הפרסום מתכוננים לדג הזהב

15 משרדי פרסום מובילים עיצבו מודעת פרסום למותג של עצמם; המודעות יפורסמו בגליון מיוחד של שוקן לתחרות הקופירייטינג
אפרת אדיר |

משרדי הפרסום מתכוננים לתחרות "דג הזהב" של רשת שוקן ומעצבים מודעה לפירמת הפרסום שלהם. המודעות יפורסמו בסוף השבוע בגיליון "דג הזהב" המיוחד שמוציאה לאור רשת שוקן תחת השם: "למה מי אתם?".

תחרות "דג הזהב" המסורתית של רשת שוקן נערכת זו השנה ה- 13 ומטרתה לעודד מצויינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ. הבחירה במודעות הזוכות של תחרות "דג הזהב" תיערך על ידי צוות שופטים הכולל את מנהלי הקריאיטיב המובילים בארץ ובראשם הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, המלווה את תחרות דג הזהב כראש צוות השופטים, בשנים האחרונות.

צוותי הקריאטיב שעבודותיהם יגיעו לשלושת המקומות הראשונים בתחרות, יזכו בנסיעת פרס חווייתית-מקצועית לקאן שבצרפת, הכוללת ביקור של ארבעה ימים בפסטיבל "אריה הזהב".

לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, "תחרות דג הזהב מוכיחה גם השנה את יכולתם של אנשי הקריאטיב לעשות שימוש מפתיע וחדשני בפרינט הקריאטיבי. האתגר שהצבנו למשרדי הפרסום המובילים בבקשה לעצב מודעת פרינט עבור עצמם, הניב תוצאות מעניינות ביותר, ואנו גאים במוסף המהודר היוצא לאור השבוע. רשת שוקן תמשיך לתמוך במצוינות בפרינט ואני מקווה שנמשיך לראות מודעות יצירתיות גם בהמשך התחרות".

עוד בגליון המיוחד - ראיון עם גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ואייל חומסקי, שותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, על הקשר שבין האישי ללאומי. בראיון מביע חומסקי אכזבה מסוימת מרמת הפוליטיקאים בישראל, על אף שהיה שותף לקידום של חלק מהם.

כמו כן, מתראיינים שחר סגל, במאי הפרסומות העסוק בישראל; אבי שילון, עורך מוסף "דג הזהב" ומובאות תגובות של אנשים שחצו את הקווים מעולם הפרסום לצד של הלקוח.

בנוסף, בגיליון המיוחד יפורסמו גם טורים אישיים בנושאי הקריאטיב, וביניהם: אייל קיציס משחזר את ימיו כקופירייטר ושגיא חמץ מסביר את הסחרחורת שתקפה אותו עם המעבר מהעיתונות המודפסת לאינטרנט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה