קבוצת "קרסו" משיקה את רנו קליאו החדשה ב-3 מליון ש'
הקמפיין, תחת הסלוגן: "רנו קליאו החדשה - נראית עליך טוב!", יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות, שילוט חוצות ופרסום באינטרנט
קבוצת הרכב "קרסו", יבואנית מותג "רנו", יוצאת בקמפיין רחב היקף, המציג את מכונית ה"רנו קליאו החדשה" בהשקעה של 3 מיליון שקל.
מסע הפרסום הרחב יעלה בשישי הקרוב באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב", ויכלול סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה (ערוץ 2, 9, 10), מודעות ייחודיות לעיתונות, שילוט חוצות ופרסום באינטרנט.
הקונספט של הקמפיין יציג את "רנו קליאו החדשה" כמכונית בעלת עיצוב חדשני וצעיר המשדרת סטייל ואופנתיות.
מיכל גיל, מנהלת מותג "רנו", מסרה: האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין הינו מיצובה של "רנו קליאו החדשה" כרכב צעיר וסקסי. ה"קליאו החדשה" מצטיינת בעיצוב חדשני וסטייליסטי המשדר "קוליות", לצד תחכום ובטיחות המתאימים לצעירים".