"קרט ישראל" מתרחבת לתחום האלקטרוניקה הבידורית

תייבא אוזניות בלוטות', רמקולים ואוזניות למחשב וקולנוע ביתי, אביזרים וציוד היקפי למחשבים ותוכנות ציור וצילום דיגיטלי
אפרת אדיר |

חברת "קרט", המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים בתחום הצילום והאלקטרוניקה הבידורית, נכנסת לשלושה תחומים חדשים: מוצרי אלקטרוניקה בידורית; ציוד הקפי למחשבים ותוכנות גרפיקה דיגיטליות.

במסגרתם הההסכמים הבלעדיים, תייבא ותשווק לראשונה בישראל, אוזניות בלוטות' רמקולים ואוזניות למחשבים וקולנוע ביתי. בין המותגים שתשווק ותייבא החברה:

COREL (קורל ארה"ב) - החברה השניה בגודלה בעולם, המתמחה במוצרי תוכנה בתחום הגרפיקה, עיבוד תמונה, ציור ממוחשב ודחיסת נתונים WINZIP. PLANTRONICS (פלנטרוניקס ארה"ב) - המתמחה בתקשורת אלחוטית.

LANSING ALTEC (אלטק לנסינג ארה"ב) - המתמחה ברמקולים איכותיים ואוזניות למחשבים, למוסיקה וקולנוע ביתי.

TRUST (טראסט הולנד) - המתמחה בציוד היקפי ואביזרים למחשב.

כמו כן, המותג הפרטי של "קרט ישראל", PIXXEL, מתרחב ומציע מגוון מוצרים נוספים, ביניהם: DVD ניידים, אלבום תמונות דיגיטלי, מצלמות סטילס ווידאו דיגיטליות, מסכי LCD למחשב ומסכי LCD-TV לקולנוע ביתי.

עם הכניסה לתחומים אלו, מינתה "קרט" את רן גנור, מנהל הפיתוח העיסקי, לנהל את פעילות המותגים החדשים, שישווקו כבר בחודש הקרוב בלמעלה מ-1,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ברשתות השיווק, חנויות חשמל, צילום ואלקטרוניקה כמו גם, בשיווק ישיר לוועדים, ארגוני קניות ואתרי אינטרנט מובילים.

רמי יגרמן, מנכ"ל קרט ישראל, מסר כי: "החברה נכנסה לתחומים אלה לאחר שערכה בדיקות שוק מקיפות בישראל וגילתה כי קיים פוטנציאל בשוק הישראלי למותגים איכותיים המעניקים לצרכן הסופי שירות ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר כפי שהורגלו בקרט".

עוד מסר יגרמן: "הכוונה בכניסה לתחומים אלה להצעיד את קרט אל עולם העתיד המתפתח לתחומים חדשים ופופולאריים, היוצרים סינרגיה עם תחומי הפעילות הקיימים של החברה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה