מתלבשים FOX עם טמפו

תעניק תלושי קנייה לרשת בתוך מארזי שישיות פפסי מקס; תעלה קמפיין תדמיתי משותף בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
שרות Bizportal |

חברת המשקאות "טמפו" יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת האופנה FOX לקראת שנת 2007, במסגרתו תעניק תלושי קנייה לרשת בתוך מארזי שישיות פפסי מקס ומותגיו.

בנוסף, תעלה פפסי מקס יחד עם FOX קמפיין תדמיתי בהיקף של כ-2 מיליון שקל. לפי נתוני נילסן, מחזיקה פפסי מקס נתח שוק של 18% משוק המשקאות הדיאבטים השחורים.

תווי הקנייה תקפים לארבעת מותגי פוקס: נשים, גברים, ילדים ובייבי. התווים הינם בשווי כולל של 700,000 שקל ובסכומי קנייה הנעים בין 30 שקל ל-10,000 שקל.

לדברי יואש בן אליעזר, מנהל השיווק בטמפו, "מטרת המבצע הוא גם לפנות לקהל צעיר הבוחר לשתות משקאות דיאט, וגם להתחבר לעולם הטרנדי והאופנתי של הצעירים".

"זו לא הפעם הראשונה שמשקה טרנדי מתחבר עם מותגי אופנה עדכניים" מוסיף בן אליעזר. "כמותג צעיר ונועז בוחרת טמפו להחדיר את פפסי מקס בערוצי שיווק שונים ומפתיעים, כמו לדוגמא הצבת פחיות פפסי מקס על מכוניות נוסעות ועוד".

חברת טמפו היא חברת הבירות המובילה בישראל וחברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל. היקף מכירותיה השנתי נאמד בכ-750 מיליון שקל בשנה, והיא משווקת מותגים מובילים כמו: בירה מכבי, גולדסטאר, הייניקן, משקאות פפסי, ג'אמפ וסיידר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה