מאמא עוף משקיעה מיליון שקל בקטגוריית מוצרי הילדים

משיקה מוצר מעולם התוכן של האגדות תחת השם: "שניצל פנטזיה"
שרות Bizportal |

"מאמא עוף", יצרנית ומשווקת מוצרי העוף והשניצלים המוכנים, ממשיכה לפתח את קטגוריית מוצרי הילדים ומשיקה מוצר חדש בשם: "שניצל פנטזיה" בדמויות של דרקון, טירה ופיה. היקף ההשקעה בפיתוח המוצר, פרסום ושיווק נאמד במיליון שקל.

לדברי דיאה גרש, מנהלת השיווק של "מאמא עוף": "ההצלחה הגדולה של שניצל ג'ונגל ושניצל אוקיינוס, הביאה להמשך ההשקעה בעולמות תוכן נוספים המרתקים את הילדים".

לרגל השקת שניצל פנטזיה, המגיע מעולם התוכן של האגדות, יעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי בהשקעה של כחצי מיליון שקל במטרה לקדם את קטגוריית מוצרי הילדים של החברה וכן מתוכננת פעילות שיווקית עם ערוץ הילדים בטלוויזיה ובאתר האינטרנט של החברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה