רשת הבורסה לתכשיטים בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי
היקף ההשקעה - 250 אלף שקל; הקמפיין כולל תחרות פרסים לרגל חגיגות הסילבסטר עם פרס ראשון של טבעת בשווי 50 אלף שקל
רשת "הבורסה לתכשיטים" יוצאת בקמפיין חדש המיועד לקהל הרוסי לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה בעלות כוללת של 250,000 שקל.
הקמפיין החדש עולה לאוויר בימים אלו ומשלב מודעות במגזינים המובילים, קמפיין מסיבי באינטרנט ותחרות נושאת פרסים, כאשר הפרס הראשון בה עומד על טבעת בשווי של 50,000 שקל.
בשל הקמפיין, צופה הבורסה לתכשיטים מכירות בסך של למעלה ממיליון דולר רק מהמגזר הרוסי. מהנהלת "הבורסה לתכשיטים" נמסר: "את הקמפיין החדש לקהל הרוסי החלטנו להשיק דווקא באינטרנט, בעקבות סקרי שוק שבצעה החברה שהעלו כי המגזר הרוסי, על כל שכבותיו, חשוף מאוד למדיה של האינטרנט".