SAS ישראל מרחיבה את פעילות חטיבת השירותים המקצועים
חברת SAS ישראל, הזרוע הישראלית של ספקית פתרונות ה-BI המובילה בעולם, רשמה גידול משמעותי בתחום השירותים המקצועיים בשנת 2006. החברה ביצעה פרויקטים בהיקף של 3 מיליון שקל במהלך 2006 ורשמה גידול של 100% בכח אדם לעומת 2005. במסגרת הרחבת פעילותה בתחום השירותים המקצועיים, SAS ישראל החלה לשתף פעולה עם שורה של שותפים עסקיים חדשים ביניהם גילון, TATA Pareto ו-ישום. פעילות השירותים המקצועיים של החברה מתמקדת בעיקר בשוק הפיננסי, בשוק הטלקום ובמגזר הציבורי.
חטיבת השירותים המקצועיים של SAS ישראל מתמקדת בייעוץ אנליטי בתחומי הסטטיסטיקה וכריית המידע לצד ייעוץ טכנולוגי בסביבת SAS. היקף הפרויקטים נע בין 100 ל-3,000 שעות אדם, והם מבוצעים באחריות מלאה ללקוחות כגון (בזק, סלקום, בנק הפועלים, בנק מזרחי, לאומיקארד, חברת הביטוח אליהו, תנובה, קופת חולים לאומית ועוד).
יותר ויותר ארגונים מבקשים כיום להיעזר בשירותים מקצועיים של SAS בתחום ה-BI. עיקר הביקוש נע סביב הצרוך להפיק תובנה בהקשר של ניהול לקוחות, ניהול סיכונים, ניתוח פעילות שיווקית, רווחיות לקוחות - כל זאת במטרה לקבל החלטות מושכלות, לזהות פוטנציאל עסקי ולחזות מגמות.
השירותים המקצועיים שמספקת SAS ישראל מספקים מענה כולל לדרישות הלקוח החל משירותי תמיכה הניתנים על ידי מומחים לסביבתSAS , דרך ייעוץ אליטי ועיסקי ועד פרויקטים באחריות מלאה המבוצעים בשיתוף ותוך העברת הידע ללקוח. כל זאת כדי לוודא שימוש אופטימלי ביכולות התוכנה תוך שימוש בכלים המעודכנים ביותר של SAS. השירותים המקצועיים משתמשים במתודולוגיות עבודה מוכחות ממכון SAS העולמי ותחת גיבוי , בקרת איכות וניטור קפדני של מכון SAS העולמית.