דצמבר ב"אפריל": גידול של 50% במכירת מוצרי בישום

מרשת הטיפוח והקוסמטיקה נמסר כי אווירת חג המולד משפיעה גם על הצרכנים בישראל; מעלה קמפיין פרסום למבצע "סופר סייל" בהשקעה של 3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

אווירת חג המולד משפיעה גם על הצרכנים בישראל וחודש דצמבר הופך ל"חג החגים" במכירות, כך עולה מדיווח של רשת הטיפוח "אפריל".

מנתונים שמסרה "אפריל" עולה, כי קיים גידול של 50% במכירת מוצרי בישום ומתנות בחודש דצמבר ברשת זאת לעומת דצמבר אשתקד.

ארז חלבי, סמנכ"ל השיווק של הרשת, אומר: "השנה אנו רואים מגמה ברורה שבה חודש דצמבר, במהלכו חלים חג החנוכה וחג המולד, הופך לחודש מרכזי מבחינת מכירות ותנועת קונים, לאחר פסח וראש השנה".

חלבי מסביר שבדצמבר קונים בעיקר בשמים ומוצרי טיפוח כמתנות ולא לשימוש עצמי. לדבריו, בקטגוריה של הבשמים הנמכרים ב-100 שקל, נמכרו בדצמבר השנה כ-30,000 בשמים.

בשל כך, השקיעה הרשת בקמפיין פרסום למבצע "סופר סייל" בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. הקמפיין כולל סרטון פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות. בנוסף, כ-20% מסך התקציב הושקעו במגזר הערבי והרוסי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה