רשת מכוני הכושר "שייפ" בשת"פ עם אסם ורשת re:bar
רשת מכוני הכושר "שייפ", מקבוצת הולמס פלייס, משתפת פעולה עם חברת המזון אסם ועם רשת משקאות הבריאות re:bar.
במסגרת השת"פ עם אסם, יערכו פעילויות קד"מ במכוני הכושר למרקי הלייט הנמסים של החברה. המהלך בהשקעה של כ-20 אלף שקל ובאמצעות חברת הקד"מ דופלר.
אביטל אולשה, מנהלת מותג מרקים בחטיבה הקולינרית באסם, מסרה, כי "מטרת הפעילות היא לחשוף את מגוון המרקים הנמסים של אסם לקהל הצרכנים המתעניין בתזונה מאוזנת תוך שמירה על איזון קלורי, ולהתנסות במגוון הטעמים החדש המהווה פתרון מזין וטעים לימי החורף הקרים". הפעילות תימשך כשלושה שבועות.
שת"פ נוסף שעורכת רשת מועדוני הכושר "שייפ" קשור לרשת משקאות הבריאות re:bar. לפי ההסכם, יפתחו בהדרגה סניפים נוספים של re:bar בתוך כל מועדוני הכושר של שייפ. בנוסף למשקאות הטבעיים ישולבו גם תוספי תזונה במשקה.
ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של רשת "שייפ" מסר בתגובה: "רשת שייפ היא לא עוד בקונספט של מועדוני כושר בלבד. הרשת מציעה מגוון של פעילויות שנותנות ללקוח מענה מהיבט חווית הבילוי וה-FUN. חווית האימון מצטרפת לחוויה שלמה של היכרויות, מוזיקה טובה, בר משקאות, אווירת מועדון וקהילה חברתית לכל דבר".