אורביט ממתגת למגזר החרדי בקמפיין רדיו ב-70 אלף שקל
תנובה עולה בימים אלו בקמפיין פרסום חדש לציבור מאזיני רדיו קול חי 93FM, במהלכו תמתג חברת ריגלי את מסטיק אורביט בקרב האוכלוסיה הדתית והחרדית.
הקמפיין, שעלותו כ-70 אלף שקל, יכלול תשדירי פרסום וכן חסות על תוכנית שף שיתארח באולפן וימליץ על מתכונים לארוחות יומיומיות וארוחות כשרות לשבת. על הפקת הקמפיין אחראי משרד הפרסום קרימולובסקי-כהן.
לדברי ניר אביב, מנהל השיווק של רדיו קול חי, "מחקר שוק שביצעה התחנה לאחרונה בנושא הרגלי ההאזנה וצריכת התקשורת אצל הציבור הדתי והחרדי, מלמד שציבור זה בשל לחידושי רדיו ולתוכניות חדשות, בתנאי כמובן שנשמרים בקפידה כל הכללים המקובלים אצל ציבור זה".
יצויין, כי סקרי TGI האחרונים מוכיחים עליה עקבית בהאזנה לרדיו קול חי בקרב הציבור החרדי. סקר 2006 מדרג את רדיו קול חי במקום ה-3 בין 13 תחנות הרדיו האזוריות ומלמד על גידול של כ-70% בהאזנה בשנתיים האחרונות.
הציבור החרדי בישראל כולל על פי ההערכה כ-200 אלף בתי אב וכמיליון תושבים המתגוררים בעיקר באזורי גוש דן וירושלים.
רדיו קול חי נמצא בבעלות קבוצת ההשקעות קרדן ומנכ"ל התחנה הוא עידו ליבוביץ.