ניצה שאול ממשיכה להוביל את קמפיין פלמוליב

הקמפיין הופק בהשקעה של 6 מיליון שקל; הסרט נכתב על-ידי סוכנות Y&R ניו-יורק וצולם בארץ באמצעות שלמור אבנון עמיחי
אפרת אדיר |

השחקנית ניצה שאול ממשיכה להוביל את קמפיין המותג "פלמוליב" והפעם לרגל השקת נוזל כלים להסרת שומנים קשים בשם: "פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה".

חברת שסטוביץ תשקיע כ-6 מיליון שקל בקמפיין, אשר התסריט שלו נכתב על-ידי סוכנות Y&R ניו-יורק והסרטון עצמו צולם בארץ באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה המסחרית, בעיתונות ובנקודות המכירה.

לדברי החברה, המוצר החדש הושק על מנת לתת מענה לאותן צרכניות המוסיפות אקונומיקה לנוזל הכלים כפתרון מהיר להסרת שומנים קשים והברקת הכלים. לפי נתוני נילסן מנובמבר 2005, פלמוליב הינו המותג המוביל בקטגוריית נוזלי הכלים בישראל עם נתח שוק כספי של 35.6%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה