אקווה נובה מדווחת על נתח שוק של 6% מקטגוריית המים
יצרנית המשקאות טמפו מדווחת על תפיסת מותג המים "אקווה נובה" נתח שוק של כ-6% מקטגוריית המים בישראל. זאת, לאחר שהמותג הושק לפני כ-8 חודשים כקטגוריה של מים מזוככים, עם אישור הרשות השנייה להגדיר את מי אקווה נובה כמים הנקיים ביותר בישראל.
כעת, חוזרת טמפו לפרסם את "אקווה נובה" לחורף, תחת המסר: "כשאת שותה את המים הנקיים ביותר רואים את זה". ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-300,000 דולר והוא עולה באמצעות מקאן אריקסון.
לצד מותג "אקווה נובה" מבססת טמפו את מעמדה בתחום המים עם שני מותגים נוספים: סאן בנדטו - מים מינרליים מיובאים וסאן פלגרינו - מוצר פרימיום תדמיתי.
לדברי רותי קלנר-עקרון, מנהלת אקווה נובה ווטרס, "בימים אלה אנו מחדשים את הפרסום למותג ובחרנו לעשות זאת בחורף על מנת ליצור בולטות על המסך ומתוך תפיסה שמים הם מוצר חוצה עונות".
"אקווה נובה הצליחה ליצור קטגוריה חדשה שתלך ותגדל לצד העמקת המודעות הבריאותית בקרב הציבור. אני מאמינה שהביקוש למים מזוככים הוא רק בתחילתו והשמיים הם הגבול", מסכמת עקרון.