הבצפר: למעלה מ-60% מהבוגרים השתלבו בענף הפרסום
"למעלה מ-60% מבוגרי "הבצפר" השתלבו בעבודה במקצועות הפרסום בשנת 2006", כך עולה מבדיקה של בית הספר למקצועות הפרסום של איגוד חברות הפרסום. בנוסף, מדווח הבצפר כי למעלה מ-80% מבוגרי מסלול תקציבאות פלנינג, השתלבו בעבודה במקצועות הפרסום כחודש מסיום לימודיהם. מנתוני הבצפר העולה, כי בין משרדי הפרסום המובילים בקליטת בוגרי הבצפר נכללים: מקאן אריקסון, באומן-בר ריבנאי, גלר נסיס, שלמור אבנון עמיחי, גיתם, אריאלי ואחרים. כמו כן, משתלבים הבוגרים בחברות קד"מ, משרדי אינטראקטיב וכמנהלי פרסום אצל המפרסמים. בימים אלה משיק הבצפר את המחזור העשירי ללימודי תקציבאות ופלנינג. מסלול זה הינו מסלול פרימיום המיועד לאקדמאים בלבד. מסלול הלימודים נמשך 9 חודשים ומבוסס על מתודולוגיה ייחודית ללימודי מקצועות הפרסום, תוך תרגול ויישום כלים מעשיים לעבודה בתחום. ורד בטש, סמנכ"לית שיווק הבצפר: "מסלולי הלימוד של הבצפר לתקציבאות ופלנינג זוכים להצלחה גדולה בשל ההכנה היסודית שאנו עושים במהלך 9 חודשים עם הבוגרים שלנו לעבודה בעולם האמיתי". נזכיר, כי הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: קופירייטינג, תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות, שיווק פרסום. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים. יצויין, כי המתחרה הגדולה של "הבצפר" היא תרצה גרנות עם בית הספר לקופירייטינג שלה הנקרא: ACC. גרנות אשר התראיינה לפני כחודש ל-Bizportal טענה, כי היא "המייצאת" העיקרית של בוגרים לענף הפרסום. כמו כן, בעבר היתה שותפה גרנות במשך 4 שנים במסלול הקויפרייטינג של "הבצפר", אולם השותפות התפרקה לאור חילוקי דעות בינה למנכ"ל הבצפר, יגאל בר-און.