DELL ישראל בשת"פ עם סקאל דיוטי פרי לקמפיין מכירות
הקמפיין, בהשקעה של 100 אלף שקל, כולל תכנית תמריצים בקרב נציג המכירות של סקאל דיוטי פרי; הנציג המצטיין יזכה בטלוויזיית LCD תוצרת DELL
חברת Dell ישראל, משתפת פעולה עם סקאל דיוטי פרי והשתיים יוצאות בקמפיין מכירות במהלך חודש דצמבר, במהלכו יישמו שתי החברות מהלכים טקטיים שיווקיים למכירה מוגברת של מוצרי Dell לנוסעים לחו"ל. היקפו הכספי של הקמפיין מוערך בכ-100,000 שקל.
שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של DELL בישראל, אמר כי: "באמצעות שיתוף הפעולה עם סקאל דיוטי פרי אנו מציעים לנוסעים לחו"ל ליהנות ממגוון מוצרי החברה המתקדמים הקיימים בשוק במחירים מצויינים". במסגרת קמפיין המכירות, תערוך חברת Dell תחרות בקרב נציגי המכירות של סקאל דיוטי פרי. נציג המכירות המצטיין יזכה בטלוויזיית LCD בגודל 32 אינטש תוצרת Dell.
בין המוצרים אשר מוצעים למכירה במסגרת הקמפיין: המחשבים הניידים החדשים לגיימרים מסדרת XPS, אשר הושקו לאחרונה בישראל, ומגוון של מחשבים ניידים ונייחים מדגמים מתקדמים.