יס וענני תקשורת מכסחות מיתוסים עם קמפיין לדיסקברי

הקמפיין הינו לקידום התוכנית "מכסחי המיתוסים" שעולה בערוץ דיסקברי הבלעדי ליס; היקף ההשקעה - 150 אלף שקל
אפרת אדיר |

חברת הלווין yes בשיתוף עם "ענני תקשורת", נציגי דיסקברי בישראל, משקיעות 150 אלף שקל בקמפיין לקידום ערוץ דיסקברי - ערוץ 38, הבלעדי ללקוחות yes. כמו כן, תתקושר התוכנית "מכסחי המיתוסים" (mythbusters) המשודרת בערוץ. על התוכנית: ג'יימי היינאמן ואדם סאבז', מכסחי המיתוסים, הם עובדי בניין ומהנדסים מומחים שמשלבים מדע, אפקטים מיוחדים וטכנולוגיה בכדי לקבוע את אמיתות אין ספור מיתוסים ואגדות ע"י שורה של מבחנים וניסויים שונים. במסגרת הקמפיין, יעלה פרומו בכל ערוצי הבית של YES המזמין את המשתתפים לנחש האם יצליחו ג'ימי ואדם לבנות רחפת ביתית משואבי אבק? הצופים מוזמנים להיכנס למיני- סייט באתר yes, בו יוצג הפרומו והגולשים יצטרכו לענות על חידון מכסחי המיתוסים ולנחש האם הצליחו ג'ימי ואדם ל"כסח" כמה מיתוסים. הפרס הראשון שיוגרל בין המשתתפים הוא צניחה חופשית. בין המשתתפים יוגרלו מאות פרסים נוספים כמו מעילי פליז ותיקי גב. במקביל לפרומואים יתקיים קמפיין אינטרנט נרחב, באתרים המובילים ynet ,MSN, וואלה תפוז ועוד אשר מזמין את הגולשים להקליק ולהיכנס למיני-סייט של דיסקברי ולנסות לזכות בפרסים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה