אלמוג עולה בקמפיין של 4 מיליון שקל
חברת הניהול אלמוג, היזמית והמנהלת את "המשרד החדש", יוצאת בקמפיין ייחודי המציג יוזמה עסקית חדשה בשוק הניהול הישראלי המתמחה בשירותי משרד מתקדמים. הקמפיין שהחל כטיזר פרובוקטיבי במיוחד באמצעות שילוט חוצות, אוטובוסים ועיתונות מציג את הקונספט הניהולי שעומד מאחורי החברה: "אל תביא כלום. אתה תתמקד בלקוחות שלך אנחנו נדאג למשרד שלך".
המסר השיווקי שמאחורי הסלוגן, אומרים בחברה, מעביר את כל הקונספט של "המשרד החדש" - המציג לדברי ראשיה, פריצת דרך ניהולית ופונה לקהל אנשים שמחליטים להקים עסק עצמאי מהבית או מבחוץ ולבעלי מקצועות חופשיים, במטרה לעזור ולייעל להם את כל תהליך הניהול. במילים אחרות: "אתה תתרכז בעבודה ואנחנו בניהול" - לא צריך להתעסק בשכירות, בעיצוב, בריהוט, באבזור, במחשוב או בגיוס כח אדם, הכל עלינו. המשרד החדש מאפשר לא לבזבז זמן יקר ולהתמקד ישר עם כניסתו של הדייר החדש למתחם, בעיסוק המקצועי שלו. הקמפיין המקורי המלא, שהוכן במשרד הפרסום וילנאי, בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, יעלה החל מיום רביעי 20 בדצמבר, בעיתונות, רדיו, אינטרנט ובשלטי חוצות ואוטובוסים.
קבוצת אלמוג, נוסדה לפני כעשר שנים ונמצאת בבעלות פרטית. הקבוצה פועלת בתחומים רבים ומגוונים בניהם: נדל"ן, ביטוח ופיננסים.