פורטל MSN משיק רשת חברתית לבילוי ופנאי עם ILCU
פורטל MSN השיק לאחרונה את ILCU@MSN - רשת חברתית לבילוי ופנאי בכתובת www.msn.ilcu.co.il. האתר נותן שירות ייחודי לגולשים על בסיס טכנולוגיה שפותחה בישראל על-ידי הסטארט-אפ התל-אביבי ILCU.
במסגרת השירות, הגולשים באתר יכולים להתעדכן על אירועי הבילוי והפנאי הנחשבים ולראות תמונות ועמוד אישי של כל האנשים שמתכננים להגיע למסיבה או לאירוע. בנוסף, ניתן למצוא באתר מסיבות ואירועים באזור המרכז (תל אביב וירושלים), בצפון (חיפה), ובדרום (באר שבע).
שירות נוסף, נותן מענה למי שמתכנן נסיעה לחו"ל ומחפש מסיבה מיוחדת או אירוע אחר בערים ניו-יורק, שיקגו, פילדלפיה, לונדון, פריז, ברצלונה, ובערים בולטות נוספות.
לדברי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-MSN, ארל'ה כהן: "שיתוף הפעולה של MSN עם ILCU תואם את אסטרטגיית התוכן של MSN להובלת תחום הבידור באינטרנט בישראל. מצאנו ב-ILCU בידול וחדשנות של שילוב בין תוכן מערכתי (editorial) לבין תוכן גולשים".
כהן מוסיף, כי "בישראל, כמו בכל העולם, ישנם מדריכי בילוי ופנאי מקוונים רבים. אולי אפשר למצוא בהם אירועים, אבל אין דרך לדעת מי הולך ולשמוע איך היה".
עידו טל, מנכ"ל ILCU הוסיף, כי "בכל יום נערכים בעיר מאות אירועים במאות מקומות. השירות החדש מאפשר לכל אחד להיות תמיד בעניינים וגם לראות מי מתכנן להיות שם. בסופו של דבר, במקרים רבים, האנשים הרי עושים את האירוע, והשירות מאפשר להכיר חברים חדשים בעלי טעם דומה, ולהזמין אותם במסנג'ר או במייל להגיע לאירוע. עשרות אלפי כניסות בשבוע בישראל בזמן כה קצר מחזקים אותנו שהשירות הזה יכול להיות הדבר הבא בתחום הרשתות החברתיות בארץ ובעולם".
על-פי ההסכם יוקם, כאמור, ערוץ תוכן חדש ב-MSN בו יופיעו תכנים של ILCU בנוגע לאירועים ומסיבות ברחבי הארץ ובחו"ל, הן ממקורות רשמיים דוגמת מגזין "טיים-אאוט", והן מתכנים עצמיים שהגולשים יוצרים על אירועים שהם מבקשים לקדם.
בנוסף לחשיפה בעמוד הבית של MSN, ישותף תוכן של ILCU גם בתוכנת המסנג'ר הניזונה מתכנים ופרסומות של MSN ישראל. MSN תנהל באופן בלעדי את מכירת שטחי הפירסום של ILCUבישראל.