לוקסאוטיקה תשווק בלעדית את מותג המשקפיים "ברברי"
חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצת מותג המשקפיים היוקרתי של בית האופנה "ברברי" בישראל. זאת לאחר שבעבר ניתן הזכיון הבלעדי לרשת האופטיקה "אירוקה".
במסגרת ההסכם, תשווק "לוקסאוטיקה ישראל" את מסגרות הראייה ומשקפי השמש של "ברברי" ברשתות האופטיקה ובחנויות המובילות בארץ למשקפיים ולמשקפי שמש ותשמש הנציגה הבלעדית בישראל של המותג היוקרתי.
לדברי חגית ירושלמי, מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל: "שוק המשקפיים בארץ הוא שוק של מותגים, כאשר הצרכנים למדו לזהות ולהעריך מותגי-על מובילים. אנו צופים, כי עם קבלת הזיכיון לשיווק והפצת המשקפיים של "ברברי" בארץ, נגדיל את אחיזתנו בשוק מותגי הפרימיום בו אנו מובילים עם המותגים הנחשבים ליוקרתיים ואיכותיים, דוגמת ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה, שאנל, בולגרי, ריי באן, ווג ועוד".
שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד שקל בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: משקפי שמש ומשקפי ראייה, כאשר קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון שקל בשנה.
לדברי החברה, מאז נכנסה לוקסאוטיקה לישראל בשנת 1998, מחזור המכירות גדל פי 10 עד 2006. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית בשנת 2005 עמד על 4.4 מיליארד אירו.