תקציב הפרסום של "סילי" עובר לענבר-מרחב-שקד

תקציב הפרסום לשנת 2007 עומד על כ-2.5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חיים הרמן, מנכ"ל חברת מערכות שינה בינלאומיות בע"מ, זכיינית סילי בישראל, הודיע היום (א') על בחירת משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, לניהול תקציב הפרסום של מותג המזרנים סילי. בעבר, טופל התקציב בברוקנר-נטע.

הרמן ציין, כי תקציב הפרסום לשנת 2007 עומד על כ-2.5 מיליון שקל.

הרמן הוסיף, כי "הבחירה במשרד הפרסום ענבר מרחב שקד נעשתה על סמך היכולות בתחום האסטרטגי והקריאטיבי שהציג המשרד בפני הנהלת החברה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה