שחקן חדש בשוק מוצרי המיגון לתינוקות
שחקן חדש נכנס לשוק המיגון לתינוקות: חברת גבלוטק בע"מ תשקיע כ-130 אלף דולר בהחדרת המותג nanny - מכשיר ניטור נשימת תינוק - לשוק הישראלי.
הנהלת החברה סבורה, כי בעוד מספר חודשים מכשיר ה-nanny, המצטיין באמינותו, ינגוס בנתח השוק של המתחרה המוביל בשוק - חברת "הייסנס", יצרנית "בייבי סנס" ויהפוך למוצר מוביל. לפי החלטת החברה, מכשיר nanny יימכר בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות במחיר של 469 שקל.
עוד נמסר מהחברה, כי במשך שלוש שנות שימושו של ה"נאני" ברחבי אירופה ואסיה הוכיח המכשיר, כי ביכולתו לעזור באיתור מצוקת התינוקות בעלי סיכון יתר לתסמונת המוות בעריסה ובהצלת חיים. nanny מפעיל אזעקה קולית במקרה של סכנה אפשרית, כשהחיישנים שברפידה אינם מזהים נשימה או תנועות במשך 20 שניות רצופות או אם קצב נשימות התינוק יורד מתחת ל-8 נשימות בדקה.
בנוסף, יחידת הבקרה המחוברת בתפס בצד המיטה מקבלת אות מהחיישנים שברפידה ומתריעה מיידית. ההתרעה מתקבלת בצפצוף שקט אחרי 15 שניות ללא זיהוי נשימות או תנועה, ומאפשרת חמש שניות קולניות פחות למקרים בהם יוזם ההורה את הוצאת התינוק מהמיטה טרם כיבוי המכשיר.
כיום, נמצא המכשיר בשימוש בעשרות בתי חולים בעולם ומשווק בהצלחה ביותר מ-10 מדינות באירופה ובאסיה. לאחרונה, אף זכה המוצר בפרס הזהב ל-2006 על ידי ירחון מוביל בתחום מוצרי ילדים בבריטניה.
מהנהלת גבלוטק נמסר: "ההחלטה לשווק את nanny בישראל התקבלה לאחר סקר שוק מקיף, שהעלה כי חנויות למוצרי תינוקות מציעות להורים חדשים מוצר אחד בלבד לניטור נשימת תינוק המיוצר לפי תקנים רפואיים (בייבי סנס). אין ספק שבשוק המקומי יש מקום למוצר נוסף, שייתן להורים אופציה נוספת מקצועית ואמינה להגן על התינוק, למזער סיכונים ולסייע באיתור מצוקה אצלו בזמן הקריטי ולהצילו".