"מבצע שקיות" של המשביר עולה בהשקעה של 2 מליון שקל
רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת השבוע במסע פרסום רחב, בהשקעה של 2 מליון שקל, להשקת "מבצע שקיות" שייערך במהלך חודש דצמבר.
במסגרת מסע קידום המכירות יחולקו בזמן המבצע, בסניפי רשת המשביר החדש לצרכן ובקניונים מובילים ברחבי הארץ, שקיות חדשות שעליהן מודפסות פריטי המבצע.
הקמפיין, באמצעות פרסום פוגל אוגלבי, כולל סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ 2 וערוץ 10, ג'ינגל ברדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית ומגזינים, קמפיין אינטרנט וכן מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.
אסף בן דב, מנכ"ל המשביר החדש לצרכן מסר, כי במסגרת הקמפיין תחשוף רשת המשביר החדש לצרכן את "מבצע השקיות", המעניק 50% הנחה על כל הפריטים במחלקת האופנה, כולל מותגים לנשים, לגברים ולילדים. כמו כן, תינתן הנחה בגובה 50% על מגוון הבשמים המובילים במחלקת הקוסמטיקה; 25% הנחה על מגוון מותגי האיפור והטיפוח היוקרתיים ו-20% הנחה בנוסף להנחות הקיימות על מוצרי הטקסטיל, כלי הבית וההלבשה התחתונה.