קסטרו מעלה קמפיין למכירות סוף העונה ב-500 אלף שקל
מציעה ללקוחות הנחה של עד 50% גם על דגמי החורף החדשים
יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO הודיעה על עלייתו היום (ה') של קמפיין פרסומי אשר מהווה הכרזה על פתיחת מכירת סוף העונה, המציעה הנחות עד 50% על קולקציית חורף 2007.
הקמפיין, באמצעות ראובני פרידן, יעלה באמצעות סרטון פרסומת בטלוויזיה בהיקף של חצי מיליון שקל. מקסטרו נמסר, כי ההנחות יינתנו גם על הפריטים החדשים של הקולקציה הנכנסים לחנויות מידי יום.
סרטון הפרסומת לרגל מכירת סוף העונה של CASTRO הינו הסרט השלישי בסדרת הסרטים של קולקציית סתיו-חורף 2006/7 המדברים בשפה ויזואלית אחידה המשדרת את הבטחת המותג: designed for desire.