פרוקטר אנד גמבל ישראל ממשיכה בשת"פ עם פורטל MSN
פרוקטר אנד גמבל ישראל, באמצעות מותג פמפרס, סיכמה בימים האחרונים, על המשך שיתוף הפעולה האסטרטגי עם פורטל האינטרנט MSN ישראל, לקידום המותג "פמפרס" באמצעות הפורטל.
במסגרת המשך השת"פ, אתר פמפרס בישראל - "עולם התינוקות", המאגד בתוכו את מאמרים ומידע עדכני מאת מומחים בתחום התפתחות התינוק, ימשיך לעלות לרשת כערוץ תוכן בתשלום בפורטל MSN ישראל.
בנוסף, פמפרס ימשיך וייקח בעלות מלאה על כל תוכן ההורות והתינוקות ב-MSN, תוך התבססות על התכנים באתר העולמי של החברה, המוצע כיום ב-22 מדינות בעולם, ב-17 שפות ומגיע ללמעלה מ-40 מיליון הורים ברחבי העולם. כל זאת לצד קו פתוח לפסיכולוגית ההתפתחותית של פמפרס ופעילות אינטראקטיבית מגוונת.
ליטל אשר, אחראית קשרי חוץ בפרוקטר אנד גמבל ישראל: "אנו רואים בשותפות עם MSN ישראל שותפות אסטרטגית, המאפשרת בניית פלטפורמות מעניינות לקישורים צרכניים והנותנת מענה טכנולוגי ייחודי ליחסים הדו-כיווניים שבין החברה לצרכן. כל זאת, בנוסף לחדשנות האתר, ההולמת את החדשנות והאיכות המאפיינת את מותג פמפרס, הביאו אותנו להמשיך בשיתוף הפעולה, שיקנה להורים בישראל כלי ייחודי לשיפור ומיצוי פוטנציאל ההתפתחות של תינוקם".
דורון תורג'מן מנכ"ל MSN ישראל: "אנו גאים מאוד בהחלטת קונצרן פרוקטר אנד גמבל לבחור ב-MSN ישראל, זו השנה השנייה ברציפות כשותפה האסטרטגית וארוכת הטווח, לערוץ בנושא כה חשוב. MSN ישראל פותחת לפמפרס ערוץ ישיר למאות אלפי הורים הנמנים על למעלה מ-3 מיליון הגולשים הייחודיים שיש לנו כל חודש בפורטל MSN".
תורג'מן אף העריך, כי MSN ימשיך להוביל את תחום ערוצי התוכן בתשלום באינטרנט הישראלי בשנים הבאות. "אני מאמין שמודל הכנסות זה מערוצי תוכן ממותגים, יהווה עבורינו מנוע צמיחה משמעותי גם בעתיד".