תקציב הפרסום של קבוצת ברגרואין יטופל ב"Ideas Shop"

חברת המיתוג הינה מקבוצת באומן-בר-ריבנאי; היקף התקציב עומד על כ-750 אלף דולר
אפרת אדיר |

חברת המיתוג והייעוץ השיווקי "Ideas Shop", מקבוצת באומן בר ריבנאי זכתה בימים אלה בתקציב המיתוג והפרסום של קבוצת ברגרואין הבינלאומית, חברת השקעות בינלאומית הנמצאת בבעלות פרטית של המיליארדר האמריקני ניקולס ברגרואין.

היקף התקציב של הקבוצת לשנת 2007 יעמוד על כ-750 אלף דולר.

לאחרונה, החלה החברה להשקיע בעסקים בישראל באמצעות נציגה, איש העסקים יגאל צמח. בין היתר, רכשה החברה קרקע בשדרות רוטשילד בתל-אביב לבניית מגדל יוקרתי בן 32 קומות. תקציב הפרסום יתמקד בפרויקט מגדל היוקרה ברוטשילד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה