אירואסיה תעלה קמפיין לסרטינה וכרטיסי סים לחו"ל
בבסיס הקמפיין, הבטחה כי הכרטיסים מקטינים בכ-90% את הוצאות חשבון הסלולר בחו"ל. עלות הקמפיין - 150 אלף דולר
אירואסיה יבואנית סרטינה וקשר עולמי בקמפיין משותף לשעוני סרטינה ולכרטיסי סים בינלאומיים, המקטינים בכ-90% את הוצאות חשבון הסלולר בחו"ל.
הקמפיין, בהשקעה של כ-150,000 דולר, מציג מבצע חדש של ארו-אסיה יבואנית מותגי היוקרה רולקס וסרטינה.
במסגרת הקמפיין, הכולל מודעות עיתונות, חברת ארו-אסיה, יבואנית מותגי היוקרה רולקס וסרטינה מעניקה לרוכשי שעוני השטח היוקרתיים "סרטינה" את כרטיסי הסים בינלאומיים של קשר עולמי, לחיסכון ושיחות חינם עם הסלולרי בחו"ל. כרטיסי הסים ינתנו לרוכשים כשהם טעונים ב-10 דולר זמן אויר לשיחות עם הסלולרי בחו"ל.
קשר עולמי הובילה בשנה האחרונה מהלך שיווקי המתבסס על שיתוף פעולה ישראלי עם חברות בינלאומיות, ויצרה בכך אפשרות לישראלים הטסים בחו"ל להשתמש בסלולרי שלהם, בתעריף מקומי מוזל.