TrekIT מקבוצת יאנה גרופ רוכשת את חברת ההפצה SMART

היקף העסקה נאמד בכמיליון שקל; לפני כחודשיים רכשה TrekIT את חברת אקססקום מלוני הרציקוביץ' בכמיליון דולר
דותן לוי |

חברת ההפצה TrekIT מקבוצת YANA Group בבעלות איש העסקים יניב נתן, השלימה מהלך לרכישת חברת ההפצה SMART, כחלק ממהלך אסטרטגי לשליטה בשוק אבטחת המידע. היקף העסקה מוערך במיליון שקל.

מדובר ברכישה השלישית של יניב נתן בתחום האבטחה והתקשורת. לפני כחודשיים רכשה TrekIT המייצגת בישראל חברות מובילות בתחום האבטחה ורשתות התקשורת את חברת אקססקום מלוני הרציקוביץ' בכמיליון דולר, ולפני כשנה רכשה את TrekData.

יניב נתן, יו"ר YANA Group: "מיזוג פעילות Smart ב- TrekIT, מעניק לנו יתרון אסטרטגי משמעותי בתחום ה- Security על פני התחרות בזכות היתרון לגודל, היכרות עם השוק וערך מוסף גבוה. נמשיך בהרחבת האחיזה בשוק אבטחת המידע והתקשורת ובהגדלת נתח השוק באמצעות רכישות נוספות בזמן הקרוב ".

"ב- 2007 TrekIT תוביל את נתח שוק אבטחת המידע והתקשורת בישראל, בזכות ייצוג של הפתרונות המובילים והאיכותיים בשוק", אמר הדר אשל, מנכ"ל TrekIT. "באמצעות הצמיחה המהירה במכירות, הגענו לעמדה בה אנו מהווים צומת מרכזית בשוק אבטחת המידע ונמשיך במגמת הצמיחה הזו גם בשנים הקרובות".

חברת Smart, התמקדה בשלושה קווי פתרונות: פתרונות אבטחת המידע של אלאדין הישראלית, פתרונות חברת קומטאץ' ופתרונות צ'קפוינט. בעקבות הרכישה צפויה פעילות המכירות והתמיכה של SMART וכן 5 עובדי המכירות והתמיכה של החברה להצטרף ל- TrekIT, כחלק מתפיסה הנותנת דגש על משאב אנושי איכותי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה