יוניליוור מרחיבה את מותג "קנור" לקראת החורף

מעלה קמפיין לסדרת התיבוליות תחת המסר: "תיבוליות מעוררות את התבשיל לחיים"; המהלך מוערך בעלות של כ-2 מיליון שקל
אפרת אדיר |

יוניליוור ישראל עולה בקמפיין פרסום נרחב למותג "קנור", לחיזוק סדרת התיבוליות. הקמפיין, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, כולל סרטון טלוויזיה ומודעות עיתונות לקטגוריית התיבוליות, תחת הסיסמא: "תיבוליות מעוררות את התבשיל לחיים".

הסרטון החדש מעביר את המסר כיצד מסייעות תיבוליות קנור להפוך תבשילים פשוטים ויומיומיים לתבשילים עשירים ומיוחדים, בקלות.

לדברי החברה, סרטון הפרסום הופק במקור עבור טורקיה, אולם צולם עם במאי ישראלי (רם ברוך) וקאסט ישראלי וכן נערך בחברת הפוסט הישראלית JCS. בעקבות הצלחתו הוחלט להעלותו לאוויר גם בישראל ובמדינות נוספות באזור. יעל בן צבי, מנהלת תחום תיבול בקנור, יוניליוור ישראל: "היקף המכירות של התיבוליות נאמד בכ-11 מיליון שקל בשנה בישראל והן גדלות בקצב שנתי של 9%. הצלחתן נובעת מהיותן פתרון קל ופשוט לתיבול ושדרוג של מגוון רחב של תבשילים, והן נותנות מענה אידיאלי לכל אותן בשלנים ובשלניות המחפשים רעיונות טעימים ואיכותיים לגיוון הבישול היומיומי. מטרת המהלך הנוכחי היא להרחיב את קהל המשתמשים בתיבוליות על-ידי חיזוק המודעות למוצר ולמגוון השימושים שלו".

קוביות התיבול אינן מכילות חומרים משמרים וצבעי מאכל ומגיעות במבחר טעמים: צ'ילי פיקנטי, ניחוח צלי, בצל, בזיליקום, תיבול הודי, שום ופטרוזיליה, עשבי תיבול, טעם עוף ופטריות.

המותג "קנור" מחזיק בנתח של 49% מהשוק הקולינרי הכולל אבקות מרק, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול. כן מחזיק המותג בנתח של 52% משוק המרקים המוכנים, 68% משוק המרקים באריזות אישיות ו-42% משוק אבקות המרק לתיבול.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה