חברת האופנה ml משקיעה חצי מליון שקל במבצע לגברים
באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד תחת הסלוגן: "ml men - נראה אותך גבר"
חברת האופנה ml יוצאת בקמפיין למבצע של מותג אופנת הגברים ml men, תחת הסלוגן: "ml men - נראה אותך גבר". אבי מלכה, מנכ"ל חברת ml, מסר: "המבצע לאופנת הגברים ml men, הנו שיתוף פעולה עם לאומי קארד, המאפשר ללקוחות הכרטיס לרכוש מגוון רחב של פרטי המותג, וליהנות מ-50% הנחה לפני מבצעי סוף העונה של הרשת". הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון שקל, עולה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, ויכלול סרטון טלוויזיה לערוצים 2 ו-10 ומודעות בעיתונות הארצית והמקומית. עוד הוסיף מלכה, כי "זהו מסע פרסום מכירתי, המיועד להביא את לקוחותינו אל החנויות, אך העושה שימוש בשפה התקשורתית של המותג - שפה גברית ומחוספסת עם ניחוח בינלאומי".