לוריאל בקמפיין אינטראקטיבי ב"סינמה סיטי" לגרנייה
"אסטרטגיית החדרת מותג "גרנייה" מתנהלת על פי הגישה של 360 מעלות, קרי, פנייה לקהלי יעד בכל ערוצי השיווק והתקשורת. לכן בחרנו לצאת במיתוג ה"סינמה סיטי" ובקמפיין אינטראקטיבי ייחודי". כך אמר היום (ד') אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה של "לוריאל ישראל" לרגל העלייה בקמפיין לסדרת המוצרים החדשה "נוטרישניסט". כאמור, בימים אלה יוצא מותג הטיפוח גרנייה מבית לוריאל, במסע פרסום אינטראקטיבי ייחודי, בשיתוף עם מתחם ה"סינמה סיטי" בגלילות. הקמפיין האינטראקטיבי של משרד הפרסום אריאלי, יעלה תחת הסלוגן: "גרנייה - תשמרי על עצמך", והוא יכלול פעילות אינטראקטיבית בזמן הפרסומות; הקרנת סרטון הפרסומת של גרנייה במסכי פלאזמה במתחם; עיצוב חלון ראווה במתחם; הקרנת סרטון הפרסומת של גרנייה לפני תחילת כל סרט. הפעילות האינטראקטיבית במתחם ה"סינמה סיטי" תכלול עלון שיונח במתקן שמיועד לכוס השתייה שליד המושב, ויעוצב בצבעים של גרנייה (שחור וירוק). העלון מזמין את קהל הצופים לצפות בסרט הפרסומת של "נוטרישניסט" לגרנייה שיוקרן על המסך ולענות על שאלות כגון: "מהם המרכיבים התזונתיים הנמצאים בסדרת הטיפוח החדשה?". הצופים מוזמנים לשלוח SMS עם התשובה ו-10 העונים נכונה בכל יום יקבלו במתנה מוצר מתנה מהסדרה.