תקציב הפרסום של "סילי" יטופל בענבר-מרחב-שקד
תקציב הפרסום לשנת 2007 עומד על כ-2 וחצי מיליון שקל
חיים הרמן מנכ"ל חברת מערכות שינה בינלאומיות בע"מ, זכיינית "סילי" בישראל הודיע היום (ד'), כי החברה בחרה במשרד ענבר מרחב שקד לטיפול בתקציב הפרסום של מותג המזרנים, סילי ישראל. הרמן ציין, כי תקציב הפרסום לשנת 2007 עומד על כ-2.5 מיליון שקל. לדבריו, "הבחירה במשרד הפרסום ענבר מרחב שקד נעשתה על סמך היכולות בתחום האסטרטגי והקריאטיבי שהציג המשרד בפני הנהלת החברה". יוציין, כי עד כה טופל התקציב בברוקנר-נטע ולפני כן בדרורי-שלומי. חברת "סילי" האמריקאית נוסדה ב-1889 וקו ה"סילי פוסטרופדי" הפופולארי של החברה חוגג 50 שנה.