אתר הקניות "נענע שופס" מעניק מתנה לחנוכה ללקוחותיו

המתנה - מגזין דיגיטלי מקבוצת המגזינים SBC; הרצון - להעניק ללקוחות ערך ותוכן שיווקי מוסף
אפרת אדיר |

כחלק ממדיניות אסטרטגית ותפיסה שיווקית חדשנית, החליטה הנהלת אתר הקניות "נענע SHOPS", אשר בבעלות נטוויז'ן, להעניק ללקוחותיה מתנה לכבוד חג החנוכה אשר תהיה בעלת ערך ותוכן שיווקי. כך יקבל כל לקוח מגזין דיגיטלי מקבוצת המגזינים SBC ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני. לצורך מימוש האסטרטגיה, חתמה "נענע שופס" הסכם עם קבוצת SBC אשר בבעלותה כ-21 מגזינים מהמובילים בשוק, ביניהם פורבס, PC, קוסמופוליטן, MAXIM, הורים וילדים, להיות משפחה, דרך האושר, נישה, מסע עולמי ועוד. לדברי החברה, לקוחות נענע SHOPS מונים היום כמיליון איש. במסגרת המבצע, תינתן לכל לקוח האפשרות לבחירת מגזין אחד מבין המגזינים: מסע עולמי, PC, נישה ו-דרך האוכל. שווי סך המתנות מסתכם בכ-20 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה