"סופר דרינק" משקיעה 250 אלף שקל באתר אינטרנט חדש

עליית האתר מסכמת תהליך מיתוג שעברה החברה בשנה האחרונה, בעלות כוללת של כמיליון שקל, באמצעות חברת הפרסום והשיווק הדיגיטלי TBWA/DIGITAL
אפרת אדיר |

יצרנית המשקאות "סופר דרינק" עלתה השבוע עם אתר אינטרנט חדש - super-drink.co.il בהשקעה של 250 אלף שקל.

האתר החדש מיועד לקהל הצרכנים והספקים כאחד, וכולל פירוט של כל מוצרי החברה, מידע אודות מבצעים ומוצרים חדשים, רשימה עדכנית של כל נקודות מכירה נבחרות לפי מיקום גיאוגרפי וסרטון וידאו המתאר את תהליך הייצור של המשקאות. על בניית ועיצוב האתר אחראית חברת Comrax.

השקת האתר מהווה את השלב האחרון בתהליך המיתוג אותו עברה "סופר דרינק" במהלך השנה האחרונה. תהליך המיתוג כלל השקת מוצר דגל חדש, משקה אנרגיה ישראלי תחת המותג "טורבו", קמפיין פרסום והטמעת שפה עיצובית חדשה, בעלות כוללת של כמיליון שקל, באמצעות חברת הפרסום והשיווק הדיגיטלי TBWA/DIGITAL.

לדברי אורן מיכל, מנכ"ל ובעלים של חברת "סופר דרינק", אתר האינטרנט החדש בא לחזק את הקשר של סופר דרינק עם הצרכן הסופי ועם הקמעונאים ולספק את כל המידע הנחוץ אודות החברה ומוצריה. לדבריו, "שוק המשקאות הקלים בישראל גדל ומתפתח מדי שנה. בתור שחקנית מרכזית במגרש הזה, סופר דרינק שועטת קדימה עם פיתוח מתמיד של מוצרים והשקעה בקווי ייצור".

מיכל מוסיף ומציין, כי האתר החדש של סופר דרינק יהווה במה לחדשנות הטכנולוגית של החברה, באמצעות סרטון וידאו ראשון מסוגו בו מצולם ומתועד תהליך ייצור המשקאות במפעל החברה, מתחילתו ועד סופו, ובקצב העבודה המקורי.

שוק המשקאות הקלים בישראל מגלגל כ-2.65 מיליארד שקל בשנה. משקאות מוגזים מהווים נתח של 50% מהשוק; 30% תופסים מים מינרלים ו-20% מהווים מיצים, משקאות טבעיים ונקטרים. סך הכל צורכים הישראלים 780 מיליון ליטר משקאות קלים בשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה