תאגיד המידע "יפעת" משקיע 2 מיליון שקל בקמפיין
תאגיד המידע "יפעת" עולה היום (ג') לאוויר עם קמפיין תדמיתי בסכום של 500 אלף דולר אשר יופיע בעיתונות ובאינטרנט.
מטרת הקמפיין היא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל קבוצת "יפעת" המספקת מגוון רב של שירותי תקשורת.
גבי בגס, מנכ"ל יפעת אומר, כי "היום יותר מתמיד, בעידן של מידע גדוש ורווי, מגוון השירותים הרחב שמספקת "יפעת" ללקוחותיה, מקנה להם את פתרונות התקשורת הנדרשים, החל מאיסוף הנתונים, הצגתם, ניתוחם, הצגת מכרזים מענף הבנייה, והגשת כל המידע ללקוח בצורה המדויקת המספקת לו תמונת מבט כוללת על כל נושא מבוקש".
יפעת מציגה בקמפיין את ספינות הדגל שלה: יפעת מידע תקשורתי, יפעת בקרת פרסום, יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, יפעת הון דיסק, יפעת מכרזים וכן את שלל מוצריה.
כאמור, מטרת הקמפיין היא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל מוצרי החברה, מאחר ובשנים האחרונות גדל היקף השירותים שהקבוצה מציעה ללקוחותיה. הקמפיין בא להדגיש ללקוח את התועלת שבעבודה מול גוף אחד שיספק לו את כל פתרונות המעקב והניתוח של התקשורת.
לאחרונה, פיתחה החברה וביססה במיוחד את שירותי ניתוח יחסי הציבור וכיום עובדת עם חברות רבות מהסקטור הפרטי והפוליטי.
* הערה - יפעת הינה בעלת עניין בקבוצת "קו מנחה".