טמפו: בירה מרפי'ס רשמה השנה גידול של 17.5%
חברת המשקאות הקלים והבירות טמפו משקיעה 500 אלף שקל בפסטיבל "מרפי'ס - 4 ימים באירלנד", המתקיים זו השנה השמינית ברציפות במתחם הסינמטק בתל-אביב. לדברי החברה, בירה מרפי'ס אייריש סטאוט רשמה גידול של 17.5% בשנת 2006 לעומת השנה הקודמת. חברת טמפו מובילה את שוק הבירות בישראל עם כ-60% נתח שוק. מטרת הפסטיבל להמשיך ולחשוף את הקהל הישראלי לתרבות האירית, בשילוב הטעם של בירה מרפי'ס. הפסטיבל מתקיים בשיתוף עם מחלקת המופעים של עיריית תל אביב בין התאריכים 3-6 ינואר. השלב הראשון של הפסטיבל, יכיל מופעים בסינמטק תל אביב ובשלב השני יתקיימו הופעות במועדונים ובפאבים ברחבי הארץ. בפסטיבל, שיהיה פתוח לקהל הרחב, בחלקו ללא תשלום, יופיעו אומנים איריים בינלאומיים מובילים שינגנו בכלים המסורתיים כגון חמת חלילים, כינור, חליל אירי, תוף אירי וכדומה. לראשונה השנה, אומנים ישראלים מובילים יופיעו יחד עם אומנים אירים, כדוגמת להקת "כחול" המארחת את הזמרות דין דין אביב ונורית גלרון. לדברי אורן אבראשי, מנהל מותג מרפי'ס בטמפו, "פסטיבל מרפי'ס הוא מרכיב חשוב בבניית תרבות צריכת הבירה האירית בישראל, ובביסוסה של בירה מרפי'ס כבירה אירית מובילה. השנה השקענו יותר מתמיד בהבאת אומנים ולהקות מהמובילים בעולם בתחום הריקוד והשירה האירית. השילוב שבין בירה אירית איכותית לבין מוזיקה וריקודים איריים תפס תאוצה בשנים האחרונות. כמות המבקרים המגיעים לפסטיבל עולה משנה לשנה, ואנו צופים למעל ל-10,000 משתתפים השנה, במהלך ארבעת ימי הפסטיבל". הפסטיבל יגובה בקמפיין פרסום בעיתונות ובשלטי החוצות באמצעות "תדמית" וחברת ההפקות "נישה מוסיקלית".