רשת מסעדות "אווזי" בשת"פ עם ג.יפית לשיפור התדמית

עולה לראשונה בקמפיין תדמיתי בטלוויזיה באמצעות ג.יפית; הסלוגן: "אווזי האמיתי יש רק אחד"; בובות בגודל טבעי של ג.יפית יוצבו בסניפי הרשת
אפרת אדיר |

רשת מסעדות הגריל "אווזי" עולה היום (ב') לראשונה בקמפיין טלוויזיה תדמיתי עם הסלוגן: "אווזי האמיתי יש רק אחד". כוכבות הקמפיין הן ג.יפית וכלתה מאיה ישעיהו. הקמפיין עולה למשך שבועיים בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים בהשקעה של מיליון וחצי שקל. "מטרת קמפיין זה", אומר איציק לוי מנכ"ל רשת אווזי, "הנה לבדל את המותג "אווזי" בפני הצרכן ולתקן את העיוות שנוצר במשך שנים. זהו מהלך אסטרטגי גדול עבורנו". ה"עיוות" עליו מדבר איציק לוי מגיע ממספר מתחרים וחקיינים שקמו בשנים האחרונות וקראו בשם "אווזי" למסעדות בבעלותם. לדברי לוי, כך התפשטו מסעדות רבות בישראל בעלות שמות דומים ויצרו בלבול בקרב הצרכן הפשוט. ג.יפית תנסה להעביר באמצעות הקמפיין התדמיתי מסרים מרכזיים מערכי הליבה של רשת "אווזי", השמה דגש על אירוח לבבי, משפחתיות ואוכל ישראלי איכותי. בנוסף לקמפיין הטלוויזיוני, תציב רשת "אווזי" בובות בדמותה של ג.יפית בגודל טבעי בכל 13 סניפי הרשת, מתוך מטרה כי בובותיה של הכוכבת הממליצה יקשרו ויזואלית בין הקמפיין הפרסומי לבין סניפי הרשת ברחבי הארץ. רשת "אווזי" הוקמה בשנת 1970 ונמצאת בבעלותם של חמישה שותפים עסקיים שהיו ממקימיה. הרשת מעסיקה כיום למעלה מ-600 עובדים. לדברי הבעלים, ברשת "אווזי" מבקרים מדי חודש כ-200,000 סועדים ובשנת 2005 הסתכם סך הכנסותיה של רשת המסעדות ב-100 מליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה