קוטקס משקיעה 2.5 מיליון שקל בקמפיין למגן תחתון דק

הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, עולה תחת המסר: "מגן התחתון הכי דק שיש"
שרות Bizportal |

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה ואינטרנט לסדרת מגני תחתון חדשה "קוטקס אולטרה לייט" תחת המותג קוטקס, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. סדרת קוטקס אולטרה לייט הנה סדרת של מגני תחתון דקים במיוחד, הכוללת 3 מוצרים: אלוורה, קמומיל ורגיל. המוצר מגיע באריזה חדשנית הנפתחת כקופסת מתנה ומכילה 60 יחידות של מגני תחתון, כאשר כל יחידה עטופה בנפרד. יצויין, כי אריזת המוצר החדש נשארה בקו העיצובי הבולט של קוטקס באדום ולבן. לדברי חוגלה-קמברלי, קמפיין הפרסום לסדרה החדשה פונה לאישה הדינאמית והאקטיבית שאוהבת להרגיש נשית. המסר העיקרי של הקמפיין הוא: מגן תחתון כל כך דק שלא תרגישי שהוא שם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה