מנכ"ל טויס אר אס: בחנוכה קיים גידול של 50% במכירות

מעלה קמפיין חנוכה ארצי, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של למעלה ממיליון שקל
שרות Bizportal |

רשת הצעצועים המובילה טויס אר אס, המונה 23 סניפים ברחבי הארץ, עולה בקמפיין חנוכה לכל המשפחה ומשיקה קטלוג מתנות לחג, בהשקעה של למעלה ממליון שקל. הקמפיין יכלול קטלוג מתנות בן 24 עמודים שיופץ בידיעות אחרונות ובמעריב, לצד קמפיין אינטרנט, רדיו וטלוויזיה. קטלוג המתנות, אשר הופק על-ידי ראובני-פרידן, כולל מאות פריטים, רובם מוצרים בלעדיים לטויס אר אס, בכל המחלקות - פנאי, תינוקות, צעצועים, מולטימדיה וגלגלים. בנוסף, הקטלוג ערוך כקטלוג בתוך קטלוג כשהמותג "בייביס אר אס" מוצג בנפרד ומציג את עולם התינוקות על כל רבדיו - חבילות לידה, עגלות וטיולונים, כסאות בטיחות ובוסטרים לצד צעצועים ומגוון אביזרים לתינוקות. אייל כרמי, מנכ"ל טויס אר אס, אומר, כי "אנו ממשיכים להוביל את שוק הצעצועים והפנאי בישראל בחדשנות, במגוון המוצרים בכלל והבלעדיים בפרט ובחווית הקנייה שאנו מעניקים ללקוחותינו. כפי שצמחנו במהלך השנה אנו צופים כי גם במהלך החג יגדל מספר הלקוחות בסניפים ויבוא לידי ביטוי בכל המחלקות - מולטימדיה, פופ, צעצועים, פנאי ותינוקות". על פי נתוני רשת טויס אר אס, בחנוכה קיים גידול של 50 עד 60 אחוז במכירות בהשוואה לחודשים רגילים. לדברי ענת נתיב, מנהלת השיווק של טויס אר אס, הלהיטים הגדולים של החג יהיו: דורה - במגוון פריטים החל מבובות ועד הלבשה ואביזרי אמבטיה; בובות ומגוון אביזרי בראץ וברבי לבנות; ערכות איפור מיוחדות לבנות; מכוניות שלט; דמויות WWE לבנים וכמובן משחקי מולטימדיה חדשים ובלעדיים המושקים בחודש זה כדוגמת ה-ONE STATION. בנוסף, תשיק הרשת בלעדית לקראת החג רולרים - סקורפיון 4X4 לחובבי האקסטרים בייבוא אישי מניו זילנד. "טויס אר אס" נמצאת בבעלות משפחת פישמן וקופלר ומועסקים בה למעלה מ-550 עובדים. הרשת חולשת על כ-33% משוק הצעצועים והפנאי בכלל בארץ, שמגלגל מעל ל-720 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה