וילי-פוד: המכירות ברבעון ה-3 זינקו ל-50 מיליון שקל

המשקפות צמיחה של כ-20% ביחס למכירות ברבעון המקביל אשתקד. מהחברה נמסר, כי הגידול נובע בעיקר מהגברת מאמצי השיווק והמכירה
ליאור גוטליב |

חברת וילי פוד (סימול:WILC) סיימה את הרבעון השלישי של 2006 עם הכנסות של כ-50 מיליון שקל, המשקפות צמיחה של כ-20% ביחס למכירות ברבעון המקביל אשתקד. מהחברה נמסר, כי הגידול נובע בעיקר מהגברת מאמצי השיווק והמכירה.

הרווח התפעולי של החברה צמח אף הוא והסתכם ב-5.1 מיליון שקל ברבעון החולף – גידול של 19%. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של 2.3 מיליון שקל ברבעון השלישי, ו-17.7 מיליון שקל בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2006.

מתחילת השנה הסתכמו הכנסות וילי-פוד ב-147 מיליון שקל – צמיחה של 22% ביחס למכירות בתקופה המקבילה. הרווח התפעולי הסתכם ב-13 מיליון שקל גידול של 76%. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם ב-24.9 מיליון שקל. במאזן המאוחד של החברה כ-160 מיליון שקל במזומנים ובטוחות סחורות.

קבוצת וילי-פוד עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מגוון של למעלה מ-400 מוצרי מזון מחו"ל בישראל. הקבוצה מורכבת מחברת וילי-פוד השקעות הנסחרת בבורסה של תל-אביב, וילי-פוד אינטרנשיונל הנסחרת בבורסה הנאסד"ק בארה"ב, וחברת גולד-פרוסט הנסחרת בבורסת לונדון.

החברה שוקדת בימים אלה על פריצה לשוק הכשר בארה"ב המוערך בכ-15 מיליארד דולר בשנה, ואף השתתפה באופן פעיל (דוכן עצמי) בתערוכת KOSHER FAST בניו יורק לפני כשבועיים. בחודש אוקטובר השלימה וילי-פוד אינרנשיונל גיוס של כ-41 מיליון שקל תמורת הנפקת כ-16% ממניותיה, על מנת להכשיר את המהלך שצפוי להוביל לגידול חד במכירות וברווחי החברה בטווח הקצר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה