קניון גבעתיים בקמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות
הקמפיין, באמצעות דרורי שלומי, הינו להפנינג מכירות "טופ סייל" שיתקיים בתאריכים 4-6/12
הנהלת קניון גבעתיים יוצאת בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ובעתונות להפנינג מכירות בשם "טופ סייל", שיתקיים לראשונה בקניון בתאריכים 4-6/12. הקמפיין, באמצעות פרסום דרורי-שלומי, עולה בהשקעה של 450 אלף שקל. ההפנינג משלב מבצעים על מותגים ומותגי יוקרה, לדוגמא: מבצע ברשת "קסטרו" - 2 סריגים ב-129 שקל; "פוקס" גברים ונשים - 2 סריגים ב-100 שקל; טומי הילפינגר, פולו ראלף לורן, BEBE, טימברלנד - קונים בשווי 600 שקל ומשלמים רק 450 שקל.