חברת הקד"מ YOUNG זכתה במקום ראשון בתחרות סופר פארם

ערן ברק, מנכ"ל Young: "זכייתנו במקום הראשון מעידה על חשיבה ממוקדת מוצר ומוכוונת לקוח. ב-Young אנו שואפים ליצור סביבת מוצר חווייתית שתאפשר לצרכנים "לחוש" את המוצר ולהתמסר לו"
אפרת אדיר |

חברת YOUNG מקבוצת גרטלר דוידוב, המתמחה בשיווק חוויתי, זכתה במקום הראשון בתחרות "המתחם המעוצב" של סופר פארם. המתחם, שתוכנן, עוצב, הוקם והופעל על-ידי Young הציג את המותג "ביותרם" של חברת לוריאל-ישראל. ביותרם, שהושק לאחרונה בישראל, מתפעל לראשונה מאז ההחדרה פעילות בסביבת מתחרים, במסגרת תערוכת סופר פארם. לדברי ערן ברק, מנכ"ל Young, "זכייתנו במקום הראשון מעידה על חשיבה ממוקדת מוצר ומוכוונת לקוח. ב-Young אנו שואפים ליצור סביבת מוצר חווייתית שתאפשר לצרכנים "לחוש" את המוצר ולהתמסר לו". המתחם של ביותרם כלל ביו-בר, עמדות אבחון עור, עמדות התנסות ובר שייקים, והמשתרע על פני 55 מ"ר. תערוכת "סופר פארם" מתקיימת מידי שנה וקוראת לספקי החברה להציג את המותגים והמוצרים החדשים, הישנים וכמובן את החידושים והבשורות בכל תחום. בסיום כל תערוכה, המתקיימת יום אחד, מכריזים על המתחם הזוכה, על פי קריטריונים של מראה, הצלחה שיווקית ואפקטיביות בהעברת המסר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה