טבע בקמפיין חדש לאקמולי בהשקעה של מיליון וחצי שקל
חברת טבע, המובילה את שוק התרופות ללא מרשם בישראל, יוצאת היום (ד') בקמפיין חדש לאקמולי, הכולל לראשונה שימוש בדמויות המופיעות על אריזות הסדרה. ההשקעה בקמפיין עומדת על מיליון וחצי שקל.
אקמולי הנו המותג המוביל בתחום הורדת חום ושיכוך כאבים בקרב ילדים ותינוקות עם נתח של כ-70% מהשוק. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-10, באינטרנט ובעיתונות הורים באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון.
לדברי החברה, הקמפיין החדש מציג ביטוי קריאטיבי חדש לאסטרטגיה של המותג אקמולי. זאת, לאחר שלוש שנים במהלכן הקמפיין התבסס על סרט בו הוצגו חתימות של רופאים הממלאים את המסך במרשמי "אקמולי". סיסמת המותג נשארה: "אקמולי - הנרשם ביותר על ידי רופאי הילדים".
הקמפיין החדש מתבסס, כאמור, על אנימציה של דמויות החיות המצוירות המופיעות על גבי אריזות אקמולי: האריה, הדוב, הקנגורו והאפרוח, הדמויות "קמות לתחייה" ומתגייסות לעזרת האם המבקשת להוריד את החום לבנה התינוק.
בנוסף, ילווה הקמפיין במבצע בבתי המרקחת וברשתות הפארם, במסגרתו כל מי שירכוש אקמולי (סירופ 100 מ"ל או פתילות), יקבל במתנה ספרון קשיח - "החברים של אקמולי".