סופרפארם וסולגוד משיקות מחדש את רשת סופרלינק

היעד - 20 חנויות עד סוף 2007; האסטרטגיה - חנות תקשורת אחת בה יוכל המשתמש לצרוך את כל סוגי רשתות התקשורת בישראל; ההשקעה - כשני מיליון דולר עד היום
אפרת אדיר |

רשת סופר פארם, רשת הפארם הקמעונאית הגדולה בישראל וקבוצת סולגוד תקשורת, יבואנית התקשורת השלישית בגודלה בישראל, משתפות פעולה לחידוש רשת סופרלינק למוצרים ושירותים מתחום התקשורת. החנות הראשונה המעוצבת והממותגת נפתחת בימים אלה בקניון בת ים. עד כה הושקעו ברשת המחודשת כשני מיליון דולר והרשת כולה תעבור מיתוג ועיצוב מחדש כבר בזמן הקרוב, כך שגם יתרת החנויות שמשתייכות לרשת סופרלינק הוותיקה - יהפכו לחלק מהרשת הארצית. סופרלינק המחודשת מציעה ללקוח חווית משתמש בתחום התקשורת באמצעות מגוון רחב של פתרונות- One Stop Shop, החל ממכשירי סלולר, מכשירי ניווט, מחשבי כף יד, טלפונים אלחוטיים, נגנים וכלה בחיבור לכל סוגי רשתות התקשורת. בנוסף, מציעה הרשת שירות לקוחות, תמיכה ותיקונים לכל המוצרים הנמכרים ברשת, בין אם נרכשו בה ובין אם נרכשו בחנויות אחרות. כל המוצרים יועברו למפעל סולגוד תעשיות למטרות מיחזור ומיחדוש. יאיר עשהאל, משנה למכ"ל רשת סופר פארם: "צריכת התקשורת לנפש בעולם, נמצאת במגמת עלייה מתמדת. לכן, בחרנו לחבור לקבוצת סולגוד תקשורת ולהציע ללקוחותינו חווית תקשורת אופטימאלית. באמצעות שיתוף פעולה זה ננסה לשחזר את ההצלחה של רשת סופר פארם כרשת פארם מתמחה". אורן זילברשץ, מנכ"ל קבוצת סולגוד תקשורת: "כיבואן המתמחה בשיווק מוצרי תקשורת, זיהינו את הצורך הקיים בשוק בנקודת ממשק אחת, יעילה ופשוטה למול הלקוח אשר תעניק לו את כל שירותי התקשורת. רשת סופר פארם, שהינה הרשת הקמעונאית המובילה בישראל בתחומה, הינה שותף אידיאלי". רן מסורי, מנכ"ל רשת סופרלינק: "העיצוב החדש של הרשת מאופיין במראה צעיר והיי טקי, אשר ייצור חווית קניה נעימה וימחיש את המקצוענות והשירות הטוב ללקוח. החנויות החדשות מציגות ללקוחת באופן חוויתי ואינטראקטיבי את מגוון המוצרים והשירותים. עד סוף 2007 בכוונתנו להגיע לכ- 20 חנויות בפריסה ארצית". האסטרטגיה והיעדים העומדים מאחורי סופרלינק היא למצב את הרשת כמובילה בתחום התקשורת וליצור חווית קניה חדשנית עבור הלקוחות בנקודות המכירה. לדברי השותפים בחברה, המדיה המועדפת לפרסום הינה האינטרנט, כיוון שהיא מתאימה לקהל הצעיר והמתחדש בתחום התקשורת. בנוסף, תשקיע הרשת בפעילות שיווקית במתחם החנויות והקניונים בהם היא פועלת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה