לראשונה: יריד המותגים עולה בקמפיין טלוויזיוני

הקמפיין הפרסומי יעלה בהשקעה של כ-700 אלף שקל
שרות Bizportal |

יריד המותגים, חגיגת מכירות המותגים לקיץ 2006 יפתח ב-23.11 בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב ויפעל במשך שלושה ימים. במסגרת היריד, ניתן יהיה לרכוש מותגי אופנה של מיטב רשתות האופנה, היצרנים והיבואנים בהנחות גדולות של בין 30% ל-80%. השקת היריד תלווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-700 אלף שקל, כאשר בפעם הראשונה ישולב גם קמפיין טלוויזיוני שיעלה היום (ג') בערוץ 2 וערוץ 24, לצד תמהיל המדיה הכולל שילוט על גבי אוטובוסים, עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט. הפקת הקמפיין הינה עצמית ועל הקריאייטיב אחראית חברת standarts. בין החברות הלוקחות חלק ביריד: פומה, LEE, TOMY, ראלף לורן, קרוקר, רנואר, כן ולא, גריפ, אוניל, בילבונג, טאג וומן, כאוס, בוי לונדון, ג'יסס, פפה ג'ינס, לי קופר, רנגלר, איל מקיאג', פוקס, קאפה, סליו, ויז'ן, לוצי והמשביר החדש לצרכן ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה