מי עדן משקיעה מיליון שקל בקמפיין לנשים הרות
הקמפיין, באמצעות באומן בר, עולה תחת הסיסמא: "מה שאת שותה - זה מה שתינוקך שותה"
חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים בישראל, עולה בגל נוסף לקמפיין לנשים הרות ומניקות, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין, בהשקעה של כמיליון שקל עולה בערוצים המסחריים ובאינטרנט.
במסגרת הקמפיין מודגש הבידול של מי עדן שהינם המים המינרלים הישראלים היחידים שהרכבם המינרלי נבדק על ידי אוניברסיטת לואי פסטר בצרפת ואושרו כמים מינרליים המתאימים לתינוקות ונשים הרות, על-פי תקן משרד הבריאות הצרפתי - היחיד בעולם שנותן תקן למים מינרלים לתינוקות.
קמפיין זה הינו חלק מסדרת קמפיינים איתם עלתה מי עדן השנה, במסגרתם הדגישה מי עדן הבידול של המים המינרליים שלה תחת ההבטחה שהם טבעיים.