דורי מדיה מכרה טלנובלות בהיקף של 2 מיליון דולר

ההסכמים נסגרו בתערוכת "מיפקום" לטלוויזיה שנערכה שחודש האחרון בקאן; הפורמטים נמכרו לחברות שידור בעשר מדינות בעולם; היקף העסקאות עשוי להגיע ל-3.75 מיליון דולר, אם יתממשו אופציות ל-536 שעות שידור נוספות הכלולות באותם חוזים
אפרת אדיר |

חודש בלבד לאחר שהשתתפה בתערוכת הטלוויזיה החשובה "מיפ-קום", מודיעה חברת המדיה הבינלאומית המתמחה בטלנובלות - "דורי-מדיה גרופ", כי מכרה יותר מ-1,760 שעות שידור של הטלנובלות שלה וכן פורמטים לחברות שידור בעשר מדינות בעולם בהיקפים משמעותיים.

מדובר בעסקאות בהיקף של 1.97 מיליון דולר - ההיקף עשוי להגיע ל-3.75 מיליון דולר, אם יתממשו אופציות ל-536 שעות שידור נוספות הכלולות באותם חוזים.

כאמור, בחודש האחרון השתתפה דורי-מדיה גרופ ב"מיפ-קום", תערוכת תוכן טלוויזיוני שנערכת כל שנה בעיר קאן. התערוכה נחשבת לאחת מהתערוכות הגדולות בעולם בתחום הטלוויזיה, ומגיעים אליה אנשי מקצוע מכל רחבי העולם.

באחרונה הוסיפו במיפ-קום אירוע בן יומיים שבו מוקרנות טלנובלות בפני מאות משתתפים מהתעשייה. בדורי-מדיה גרופ זיהו את ההזדמנות והביאו לאירוע דגימות מ-3,000 שעות השידור של הטלנובלות שלהם, כולל הסדרות המצליחות "חיים שלי", "רולאבוגן", "המחרוזת", "חואניטה", "האלופה" ו"טלנובלה בע"מ".

הסדרות שנמכרו במהלך התערוכה הן: פלורסיינטה, המורדים, חיים שלי, והסדרה Amor Mio. הקונים הגדולים היו רשתות טלוויזיה מרוסיה, אוקראינה ופורטוגל.

"זה הישג אדיר לדורי-מדיה גרופ", אומר המנכ"ל נדב פלטי. "הביקוש לטלנובלות שלנו היה גבוה מאוד והרשתות שקנו הן מכל רחבי העולם. הפעם במיוחד הרגשנו עניין רב ברכישת הפורמטים של טלנובלות שהפקנו, והן יאומצו בשווקים המקומיים של הרשתות שרכשו אותם. המכירות האחרונות מוכיחות שטלנובלה היא היום תופעה גלובלית וש"דורי-מדיה גרופ" היא שותף חשוב מאוד למפיקים שמחפשים פורמט מצליח וכן לרשתות שרוצות לשדר טלנובלות שיביאו רייטינג. המכירות האלה יתרמו מאוד לגידול ברווחים שלנו ב-2006".

עוד אומרים בחברה, כי מגעים נוספים שהחלו בתערוכה נמצאים כעת בשלבים שונים של משא ומתן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה