בגיר מדווחת על מכירות בסך 7 מיליון ד' לרשת LIMITED
עופר גלבוע, מנכ"ל חברת "בגיר", הודיע היום (ב') על גידול של 500% במכירות לרשת LIMITED - רשת מובילה לבגדי נשים בארה"ב, המהווה רשת-אחות של VICTORIA'S SECRET.
הנתונים מתייחסים למכירות בגיר לרשת LIMITED בחודשים ינואר-ספטמבר 2006 והסתכמו, לדברי גלבוע, בכ-7 מיליון דולר לעומת 1.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
עוד מוסיף גלבוע, כי הגידול האדיר בהיקף המכירות נובע, בין היתר, מתגובה נלהבת במיוחד של הצרכניות האמריקאיות לחליפה הכביסה לנשים שמהווה כ-70% מהיקף מכירות בגיר ל-LIMITED. "רשת LIMITED האמריקאית תואמת את ערכי המותג "בגיר" ומשווקת חליפות יוקרתיות ואיכותיות לנשים. אנו גאים על הצלחת החליפה הכביסה לנשים ברשת וכי בעקבות ההצלחה חברת LIMITED בחרה למתג את החליפה הכביסה תחת הסיסמא: "The perfect travel suit"".
רשת LIMITED מונה יותר מ-3,500 חנויות ומעסיקה מעל ל-18,000 עובדים. הרשת פונה לנשים במעמד בינוני וגבוה ומחזיקה במותגים: The limited , Victoria's Secret , Express , Bath&Body Works , Henri Bendel ועוד.
חברת בגיר נמצאת כיום בעיצומה של פתיחת רשת חנויות בארץ, כאשר החנות הראשונה נפתחה לאחרונה בקניון גבעתיים.