הרשות השניה: 012 תמשיך לשדר את קמפיין "הפס הרחב"
הרשות השניה לטלויזיה ורדיו דחתה את תלונתה של בזק בינלאומי ואשרה ל-012 להמשיך ולשדר את קמפיין הפרסום, המבטיח את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל. בכך מקבלת הרשות השניה את הנתונים שהציגה 012 על פיהם רוחב פס לגולש ב-012, הוא הגבוה ביותר המוצע לגולשים בישראל, ומאפשר את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל.
בתשובתה לבזק בינלאומי אומרת עו"ד גתית לבנון, ראש אגף פרסומות ברשות השניה: "012 רשאית לטעון, כי רוחב הפס הממוצע שהיא מעמידה לרשות לקוחותיה (כפונקציה של רוחב הפס ביחס למספר הלקוחות) הוא כנטען בתשדיר". לאור החלטה זו, 012 מחוייבת להוסיף את המילה "ממוצע" לתשדיר.
כזכור, בשבוע שעבר עלתה 012 קווי זהב עם קמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים בכיכובו של אייל קיציס, הנועד לתמוך במהלך רחב היקף, במסגרתו מתחייבת החברה בפני לקוחותיה לפס הרחב ביותר לגולש המאפשר את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל.
בזק בינלאומי, מצידה, התלוננה בשבוע שעבר בפני הרשות השניה, כי הנתונים המוצגים בתשדיר על מהירויות הפס הרוחב שמספקת 012 אינם נכונים ומטעים את הציבור. "בתשדיר יוצרת קווי זהב מצג שווא, המפר בעליל את כללי הרשות ואשר יש בו כדי להטעות באופן גורף את קהל הצופים", כך לטענת בזק בינלאומי.
לדברי יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של 012 קווי זהב: "אנו שמחים שגם הרשות השניה, כמי שמפקחת על אמינותם של מסרים פרסומיים, מצאה שהמסר המרכזי אותו העברנו בקמפיין מהימן ומסתמך על עובדות, ועל כן ימשיך להיות מוצג בתשדיר הפרסומת של 012".
עוד מוסיף נדבורני: "012 קווי זהב מציבה את הלקוח במרכז, ולשם כך משקיעה החברה מאות מיליוני שקלים בתשתיות על מנת לספק ללקוח את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בגלישה מהירה ואיכותית ובשירות יעיל לשביעות רצונו המלאה".